Ohne dich ist alles doof...
.......

Bin vom Urlaub zruck!! War ur geil dort. Warn jedn Tag am Strand und sind ins Meer badn gangen. Wasser war ur schön warm, aba sooooo salzig. Manchmal war das schon grauslich, wenn ich aus versehn zviel Wasser gschluckt hat, weil manche Wellen warn ur groß!! Ham ein paar Muschln gfundn, sind aba nua so kleine. Hätt gern mehr gfundn und so schöne große, wär leiwand gwesn.
Am abnd hama imma ur viel gessn und trunkn, das ma halbat platzt sind. Da bauch hat ma dann imma so weh tan, i hab dacht, i stirb *gg*.
Hab amal an Fisch probiert, is aba irgendwie nix für mi. Schmeckt ma ned so. Muschln hab i a kostest. Sind auch grauslich *pfui*. Wär gern noch länger im Urlaub bliebn, dort wars soooo schön warm, im gegensatz von zu Hause. Da is ur kalt. Wie ma heimkommen sind, hab i dacht, i dafrier, so kalt war ma. Aba jetzt hab i mi eh wieda dran gwöhnt!!

Hab grad ne Fieberblase. Is ur nervig. Tut a bissl weh und im domi kann i auch keine bussis gebn, weil dann steck ich ihn ja an und das geht ja ned. Jetzt seh ich ihn heut, auf morgn is letzte mal für eine woche. Und morgn muss er scho früher heim fahrn, weil er bei seiner Oma essn gehn muss. Ur nervig irgendwie, find ich. Werd ihn die eine woche sicha ur vermissn *heul*. Vermiss ihn scho jetzt, wenn i dran denk!!

Heut geh i wieda mit meiner Cousine laufn. Warn gestan auch. Hab scho wieda ne ur schlechte Kondition, obwohl i eh relativ guat gestan glaufn bin. Hat sogar die Tanja (Cousine) gsagt :-) .

Bussal Eli
1.2.07 15:16


Null Ahnung welchn titl i nehmen soll

Schreib mal wieda was in meinen Blog, is ja scho wieda längere Zeit her *gg*. Weiß gar ned so wirklich was ich schreibn soll.

Daheim is imma ur fad. Mach eigentlich imma nua das selbe und das is imma ur langweilig!! Hab soviel Freizeit, das ich nachher, wenn i mit dem ganzn Zeugs fertig bin, entweder fernsehn tu oda was lesn. Am Abnd geh i dann imma mit meiner Cousine laufn, aba die hat sich jetzt beim Knie weh tan und jetzt muss i allein laufn gehn. :-( War aba noch ned, muss morgn mal wieda gehn. War vorgestern und gestern ned laufn. Muss aba bis 12. Jänner ne gscheite Figur bekommen, weil da fahr i mitm Domi in Urlaub, in die Dominikanische Republik. Hoffentlich geht sich das aus, dass ich da dann ne gscheite Figur hab!! Darf jetzt ned soviel essn!!

Mah heut in nem Monat is scho Weihnachtn und i hab no imma keine Gschenke kauft. Weiß überhaupt ned, was ich wem schenkn soll. Is ur blöd!!!

Heut hab i wieda in Domi gsehn *freu* und gestan auch. Hat bei mia gschlafn. Die Zeit vergeht imma ur schnell, wenn mas gemeinsam verbringen, find des ur gschissn. Grad war er noch da und scho is er wieda weg! *heul* Hab ihn dann zum Bahnhof bracht, dort hingehn dauert soooooo lange!! Am Montag seh ich ihn gott sei dank eh vllt scho wieda.

So das wars a scho wieda von mia!! ;-) bussl baba
24.11.06 18:43


Italien!!

Also wie scho jeda sicha weiß, hat Italien die WM gwonnen. Ich wollt, dass Frankreich gwinnt, leida ned hams ned gwonnen!! *heul*

Weiß ned was ich so schreibn soll, mit mia und mitm Domi laufts ur supa!! Ich liebe ihn ur ur viel!! Seh ihn jetzt aba für 2 Wochn sowas ned und das is scho org, weil ich ihn schon ur vermiss. (scho wieda ein ur *gg*) Ich weiß ned, wie ich das so lang ohne ihn aushaltn soll. Is einfach gschissn!! Ich hoff, er ruft mich heut wieda an. Gestern hat er mich um elf in da nacht angrufn, hab zwar schon gschlafn, bin aba dann aufgwacht, weil auf einmal mein handy gläutet hat, aba egal!! Hab mich ur gfreut, dass er mich angrufn hat, hab nämlich in ganzn Tag scho aufn anruf gwartet ghabt.
Ok, hat mich grad angrufn, war aba ned lang, ruft mich späta nochmals an!! :-)

Ich weiß ned, is das normal, dass ma am abnd und in da früh schnupfn hat. Bei mia is jedenfalls so und das zipft mich imma ur an. Hab nämlich jetzt grad auch scho wieda Schnupfn und da riech ich nix.

Naja das wars auch scho wieda!! BABA
11.7.06 19:37


WM

Ich hoff, die Ukraine gwinnt heut gegn Italien!! Und was ich noch hoff is, dass die Deutschn die WM ned gwinnen, sondern verliern und im Halbfinale ausscheidn. Ich mag ned, dass die gwinnen!! Ukraine oda England soll gwinnen!!!

Ich sollt mal wieda, irgendwann, Sport machn, aba daweil war ich einfach nur zu faul. Will mich gar ned auf die Waage stelln und schaun, wieviel ich zu gnommen hab. Bekomm ich dann sicha nen Schock oda so. Hab heut schon wieda soviel gessn!! Nehm ma jedn Tag vor, das ich ned so viel essn tu und dann tu ichs erst. Is ur gschissn!! Ich darf ned daheim sein, dann kann ich ned so viel essn, sonst platz ich irgendwann amal!! *gg*

Freu mich schon ur auf morgn, wenn ich endlich wieda in Domi seh!!

Was ich gemein find is, dass es meine Schuhe, die ich habn möcht, ned mehr gibt und wenn, dann ned in meina Größe. Das zipft mich ur an!!! Ich will diese Schuhe habn.
Salute
30.6.06 20:34


Prüfung!!! *angst*

Morgn is endlich so weit, ich hab die Englisch und Ktou - Prüfung. Hab, wenn ich ehrlich bin, für Englisch überhaupt nix glernt und in Ktou nur mein Projekt und für die Frage anschließend gar nix. Weiß auch ned, aba ich wollt einfach ned lernen. Hoffentlich schaff ichs, aba ich denk ma, wenns da Ralf gschafft hat, dann müsst ichs ja auch locka schaffn! Was ich noch hoff is, dass ich hoffentlich ne leichte Frage in Ktou bekomm, weil sonst hab ich ausgschissn. Werd ma morgn in da Früh nochmal was im Buch anschaun, damit ich wenigstns a bissl weiß.

Morgn ham wir ja auch gleich das Abschlussessn und ich weiß jetzt überhaupt ned ob ich den Domi da mit nehmen darf. Da Ralf sagt, dass ich ihn ned mitnehmen darf, ich hoff ich darf ihn mitnehmen, weil wenn ich jetzt wieda absag, dann is er sicha ur bös. Hab ihn jetzt schon seit 2 Wochn ned mehr gsehn und vermiss ihn schon!! Ich hoff, ich darf ihn mitnehmen!!!
Na das wars auch schon wieda!!
7.6.06 21:28


 [eine Seite weiter]

Bloq:

Home

Gratis bloggen bei
myblog.de